ارمیاارمیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

[کـودکــانهـ ـهایـــ اِرمــیـا]

من مادر شدم-23 ماهگی

1393/7/1 12:19
نویسنده : Persian mom
360 بازدید
اشتراک گذاری

23 ماهه شدی ، 24 ماهه شدی،یه پسر شیطون شدی، اقا شدی،باورم نمیشه 2 ساله کنارمونی،2 سال خیلی زود گذشت نه؟ غمگینهمه بهم میگفتن چشم رو هم بزاری بزرگ میشه! میگفتم اینا چی میگن... اما حالا.. غمناکدیشب داشتم میخوابوندمت بهم میگفتی عصه بعو ! (قصه بگو) محبتبابایی گفت جاااااااااااااان تو کی اینقدر بزرگ شدی؟؟ و چند ثانیه تو شک بود!محبتدیگه 2 ساله میشی، دیگه از این به بعد کلاس رفتنات شروع میشه ، دیگه باهامون حرف میزنی،درخواستاتو میگیزیبا،وای خدا شکرت که زنده امو میبینم این روزارو بغل،امسال برات یه جشن متفاوت گرفتم که فقط به خودت خوش بگذره و با کلی نی نی تولدتو جشن بگیریم محبت، 2 هفتس که عاشقه تولد شدی میگی تَتَدُ  ، روزی 200 بار هم شمع فوت میکنی ، حرفه ای شدیراضی

ارمیا نمیدونی چقدر دوست دارم چقدر برات میمیرم غمگین، راستی سرما خوردی و تب داشتی خدارو شکر الان بهتری،چکاپ 2 سالگی هم بردیم همه چیز خوب بود باز سر فرصت با جزئیات برات میگم ، الان فقط دارم به تولدت و مادر شدنم فکر میکنم،من مادر شدم! اول مهر 91 متنظربرات بهترین ارزوهارو دارم .محبت

خوشبختبت آرزووومه،،، حتی با من نباشی،،،،، حتی از خونمون جداااا شیبوس(ازدواجتو میگما)

 

پسندها (1)

نظرات (0)